woensdag 11 september 2013

Tag: And that's who i am



Vandaag doe ik een tag, genaamd de 'And that's who i am' tag. Je hebt de foto's vast welval een keer gezien op WeHeartIt. De plaatjes passen op een of andere manier allemaal wel bij mij, ik vertel ook waarom. Ik hoop jullie op deze manier mij een beetje laten leren kennen. Veel plezier met lezen! :)


Deze foto spreekt voor zich, ik ben een echte shopaholic! Ookal winkel ik op mijn zakgeld omdat ik geen baan heb, ik ben er dol op! Ik hou ervan om alleen al door leuke winkels heen te lopen zonder iets te kopen (als ik blut ben) en gevoel is gewoon geweldig. De geur van nieuwe spullen vind ik ook altijd heerlijk, kortom, i love shopping!


Ik ben niet iemand die snel opgeeft, ik wil altijd mijn doelen bereiken en zal niet snel zeggen 'ik kap ermee'. Ook zal ik er alles aan doen om het zo perfect mogelijk te krijgen. 


Ik wil later als ik ouder ben graag veel gaan reizen, ik wil veel plekken van de wereld zien voordat ik ooit doodga. New York is een van de plaatsen die bovenaan staat,  ik ben dol op alles wat met New York te maken heeft en mijn grootste droom (sinds een jaar of 6) is dus ook om daar ooit te wonen. Ik heb me trouwens ook opgegeven voor de Londenreis op onze school, nu afwachten of ik ingeloot wordt!


Ik heb zo mijn onzekerheden, en dit is er een van. Ik voel me meestal wel minder dan iemand, waardoor ik me onzeker wordt en automatisch stiller. Pas als ik me op mijn gemak voel bij iemand verdwijnt dit en voel ik me gewoon normaal.


Dit plaatje past heel erg bij mij, ik zou niet weten wat ik zonder mijn lieve golden retriever zou moeten doen! Hij is nu één jaar oud en ik ben dol op hem, hij is superlief en altijd blij om me te zien. <3

Ik ben onwijs slecht in wiskunde, eigenlijk in bijna alle vakken met -kunde erachter. Ik vind het als ik het snap geweldig, maar als ik het niet snap (wat vaak voorkomt) wordt ik er echt gek van! er is toch een rekenmachine uitgevonden, wat is het probleem?


Ik sta altijd klaar voor mijn vrienden als ze een probleem hebben, no matter what the problem is. Ik hou ook echt van ze en ik vind het heel erg als ze iets dwars zit of als ze droevig zijn. I'm gonna love you through it! <3


No music, no life! Ik kan echt niet zonder muziek. Ik luister op school dan ook heel veel muziek! Mijn smaak is erg breed en afwisselend, maar ik hou wel heel erg van nummers die echt betekenis hebben, dus absoluut geen 'sitting by the fire while we're eating fondue' aka Justin Bieber. 


Knuffel alarm! Ik hou van lange knuffels! Ik durf eigenlijk nooit goed iemand te knuffelen, maar als ik iemand knuffel betekent dat ook echt dat ik dat persoon vertrouw. <3

Dat was het, hopelijk kennen jullie mij nu een beetje meer. Ik ben heel benieuwd wat jullie vinden van dit artikel / de tag.

Love,
Jill

Welke 'and that's who i am' past bij jou?















Geen opmerkingen:

Een reactie posten