maandag 14 oktober 2013

Herfst wishlist!

                                  
Ik vind het heel erg fijn om overal lijstjes van te maken, gewoon, om dingen te sorteren of makkelijker te werken, het is leuk. Natuurlijk staan er nog wat dingen op mijn wishlist voor de herfst! Kijk maar mee. :)


Ik wil heel graag deze rok van de H&M, hij is lekker zwierig en het model vind ik erg leuk. Hij valt met superveel dingen te combineren, alleen ik weet ik nog niet of ik 'm met of zonder rits op de achterkant wil.


Deze mascara lijkt me echt superfijn, ik heb er heel veel positieve reviews over gelezen. En voor iemand zoals mij die zelf totaal geen krul heeft in zijn/haar wimpers zou hij ideaal zijn!

Een Bordeaux rode broek staat ook op mijn lijstje. Deze kleur is echt helemaal in deze herfst en winter! Hij is van Pieces, dus dat zijn meestal treggings en die vind ik heel fijn zitten want ze passen altijd perfect door het elastiek. I love it.

Ook wil ik heel graag een paar nieuwe nailart kwasten. De laatste tijd ben ik steeds meer bezig met mijn nagels, dus vandaar zijn deze nu echt een must!


En natuurlijk wil ik heel graag nog mac makeup, ik heb nog nooit iets van mac gehad en het wordt echt tijd. Maar waarschijnlijk wordt dat was werkelijkheid met sinterklaas aangezien ik weer eens blut ben. 

Wat staat er op jou verlanglijstje voor de herfst?










   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten